mix, mix, mix

Brak czasu na cokolwiek zaczyna mi dokuczać, niestety. Nie mam czasu przysłowiowo podrapać się po dupie. Ale takie życie. Odbija się to na wszystkim i wszystkich. Blog zaniedbałam, towarzystwo też :(
Cóż jak się chce coś mieć to i zapitalać trzeba. :)

A więc taki mixik na poczekaniu, a pewnie w weekend wezmę się za jakieś nowe stylizacje.
W sumie to już pomysłów mam "miliony" ale gorzej z wykonaniem, nie ma kiedy zrobić zdjęć.
Szykuję też powoli moje must have ;)


Little inspirations.




















Komentarze

  1. genialne inspiracje :) marzy mi się sesja w stylu pierwszego zdjęcia z rihanną!

    100 obserwator! ;)

    ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że mi też, sesja jest niesamowita! :)
      Dziękuję :))

      Usuń
  2. Świetne inspiracje, nawet naszło mnie natchnienie dzięki nim tylko czas... ach gdybym go miała więcej xD

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne inspiracje :)
    trafiłam tu z forum na ModnejPolce i muszę przyznać, że twój blog naprawdę mnie zainteresował! Mam nadzieję, że mój przypadnie Ci do gustu też i dodasz go do obserwowanych! http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje...też przybywam z forum MP, i chetnie wzajemnie poobserwuje
    Pozdrawiam i zapraszam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam i oczywiście nie raz na pewno odwiedzę Wasze blogi! :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty