Ombre hair

Tak, to prawda, oszalałam na punkcie ombre! :)
Kiedyś miałam już niebieskie końcówki, a dziś nastąpiła ich reaktywacja :))
Myślę jeszcze nad jakimiś innymi kolorami, na razie stanęło na niebieskim. Posiadam w domu jeszcze zieloną farbkę, więc pewnie niedługo też się na nią pokuszę i na moich włosach zagości zieleń.
Jak na razie jest niebieski i jestem zadowolona. Chociaż można by zrobić ich więcej, ale nad tym się pomyśli później :)
Takie sobie były:


A tak mają się teraz :)




I jak, podoba się? :))

FACEBOOK COSTASTE (klik)

Have a nice day!
C.

Komentarze

  1. Tez chce sobie zrobic, swietnie wyglada ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie ci wyszły te końcówki ja jedynie farbowałam na blond bo inne kolory na moich włosach mi nie wychodzą :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda to rewelacyjnie ! Ja sama też zastanawiałam się nad zrobieniem sobie końcówek. Pozdrawiam i zapraszam http://trendy-dummy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale odjazd! nie no czad! zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję i obserwujemy, obserwujemy :))

    Wszystkim dziękuję ogółem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie, czasem żałuję, że nie jestem blondynką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. łaaaaał! są cudowne! dodaje do obserwowanych i zapraszam na www.feszynplejs.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurcze zazdroszczę ombre!!!;))
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ! nie odważyłabym się na takie, też mam ombre ale z ciemnego do blondu :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie : odchudzanie, diety, fitness i zdrowy tryb życia :)
    ---> Klik

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie! obserwuję i liczę na to samo

    OdpowiedzUsuń
  12. PIEKNIE!! jak zazdroszcze takich dlugich wspanialych wlosow i tych kolorkow! ja sama tez zrobilam ombre ale to przez przypadek, rozjasniam je i daze do calych blekitnych wlosow jak ma Katy Perry :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też podobają się bardzo włosy Katy:) są zajebiste!:)

      Usuń
  13. REWELACJA!!! Po prostu czad! Nie odważyłabym się na kolorek blue ale we wtorek idę do fryzjera i marzę o ombre właśnie
    mam nadzieję, że się uda
    3maj kciuki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bank się uda i będzie świetnie wyglądać, uwierz mi!:)
      3mam kciuki!:) daj znać jak wyszło!:P

      Usuń
  14. Świetne włoski. Sama chciałabym takie mieć, ale brakuje mi odwagi. Może w końcu pokusze się na ciemoróżowy końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny efekt :) Bardzo odważnie :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. woW!! Sama bym chętnie chciała coś podobnego, ale w odcieniach brązu, bo na moich czarnuszkach nie byłoby takiego efektu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty