We found love

Ale ten czas szybko leci...
Pamiętam jak niedawno zastanawiałam się nad przyjazdem do Warszawy, wyborem szkoły, a teraz już mam wyniki matur! Nawet nie wiem kiedy ten czas zleciał. Ale przyznać muszę, że było warto:)
Przeżyłam cudowne momenty i poznałam wspaniałych ludzi :)
Mam tysiące niesamowitych wspomnień i czeka mnie jeszcze więcej!
Zmieniłam się ja oraz mój styl, wyrobiłam własne "JA" i już nie chcę się zmieniać.
Kiedyś ubierałam się jak mały blokers, a dziś? Och, bywa różnie :))

Mój dzisiejszy outfit "na szybko" wyciągnięty z szafy kiedy szykowałam się do pracy :P
I co sądzicie?







Bluzka No name 
Kurtka SH
Buty No name
Bransoletki No name (kiedyś dała mi koleżanka "w spadku":))
Jeans'y SH


I jak się podoba? ;)

Komentarze

  1. fajnie wygladasz :) mi sie podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodaję do obserwowanych poprzez wątek 'wzajemna obserwacja' na modnej polce. Pozdrawiam:) http://agacia-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. koszulka z napisem super, skradłabym:)
    poza tym podoba mi się,że większość rzeczy to wyszukane ubrania a nie powtóra z rozrywki z sieciówek:)
    i dzięki za odwiedziny:*

    pozdrawiam

    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  4. p.s
    wyłącz proszę weryfikację obrazkową do komentarzy

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej świetnie :D Kolory dobrze się komponują.
    Obserwuję i liczę na to samo http://chocolatte-milkshake.blogspot.com/
    Przybyłam z modnej polki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty