Nails mix

Jestem fanem wymyślnych wzorków na paznokciach oraz ciekawych kolorów lakierów :)
Także dziś będzie lekki mix z tym co mi się podoba oraz co mnie inspiruje, a dodatkowo dodam kilka moich "pomazańców" na pazurkach :)
Mam nadzieję, że się spodobają!






















A oto kilka moich własnych pomysłów, niestety więcej nie mam, bo nie miałam czasu ich "uwiecznić" :(






A tak swoją drogą muszę się wziąć za włosy - chyba znów sobie zrobię niebieskie końcówki :)

Have a nice day!
C.

Komentarze

  1. wszystkie świetne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, bardzo lubię takie pazurkowe inspiracje, bo zawsze znajdę cos dla siebie! :) Kurcze, ombre opanowało włosy, ubrania i paznokcie, widzę, że Ciebie też, bo myslisz o niebieskich końcówkach, jestem za! Szalej! Tez bym takie zrobiła, ale z moimi krótkimi włosami wyglądałoby to dość śmiesznie. :D

    Pozdrawiam i dziękuję za opinię na Modnej Polce, cieszę się, że blog Ci się podoba! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co!
      A co do ombre to prawda! Uwielbiam je :)
      Miałam juz kiedyś włosy ombre z niebieskimi końcówkami i właśnie strasznie chciała bym znów to zrobić :)
      Ale mam jeszcze zieloną farbę, więc mogę poszaleć, a co! ;))

      Usuń
  3. Chyba jedne z ciekawszych stylizacji paznokci jakie widziałam :) Chciałam wybrać tę która najbardziej mi sie podoba, ale no to niemożliwe ze względu na to, że wszystkie są doskonałe. Widać, ze masz dziewczyno serce do tego!
    Pozdrawiam
    http://polkawkryzysie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. like your blog!
    keep posting and go for it!!
    x

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne;) szkoda że mam 2 lewe ręce do malowania:D

    ps. obserwuje z modnej polki i zapraszam do obserwowania u mnie;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty