Say YES to life.

Wiem, że miałam dodać posta w niedziele, ale niestety brak czasu udaremnił mi ten zamiar. Za to dzis wzięłam się ostro za pracę i oto jest, taki sobie zwykły, ale jednak.
Ostatnio strasznie narzekam na brak czasu na niektóre czynności/rzeczy, ale za to spędzam dni w - zazwyczaj - miły sposób. Większość czasu nie ma mnie w domu, więc jak wracam wieczorem to nie chce mi  się nawet lapka odpalać, ponieważ myślę tylko o łóżku :)
Trochę zostaje przez to w tyle z wieloma informacjami czy czynnościami, które wiążą się ze stałym dostępem, choćby do poczty, ale jakoś daję radę to nadrabiać w wolnej chwili.
Już nawet na niedziele mam umówioną sesję, więc trochę stylizacji mam zamiar przerobić.
Ogółem chyba zacznę sobie robić jakieś fotki "na bieżąco" z zestawami, w które na co dzień się ubieram, ponieważ często mam "wenę" chwilową i trudno mi później tak z pamięci odtworzyć ze szczegółami dany outfit, ale staram się :)

Btw. byłam niedawno na zakupach i udało mi się zgarnąć kilka fajnych rzeczy, a dodatkowo mam kontakt do pana, który ma bardzo ładne zegarki CK i do tego po taniości :)


A i ostatnio byłam na I edycji Red Bull Soundclach 2012 w Soho Factory. Rywalizowały ze sobą pewnie dobrze wam znane Fisz Emade Tworzywo i Acid Drinkers. Powiem, że koncerty były świetne, a rundy przygotowane przez organizatorów ciekawe. Największym zaskoczeniem dla wszystkich był jednak występ Fisz Emade Tworzywo w wersji Deat Metal'owej - byli wprost zaje... Warto było to zobaczyć, na prawdę :)








Pics by Asia


Kurtka SH
Buty No Name
Spodnie No Name
Bluza SH
Szalik No Name

Cosy

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty