LIQUID EYE SHADOW by H&M

Tak jak mówiłam tak robię, czyli recenzja cieni od H&M.
Muszę przyznać, że cienie nakładają się bardzo dobrze, dzięki fajnej lekkiej konsystencji. Są też lekkie, dlatego nie ma się wrażenia, że za chwilę powieka nam spadnie. Kolor na prawdę ładnie wygląda i daje efekt "błyszczenia". Wszystko ładnie pięknie, ale (zawsze musi być) niestety długo schną. To jest chyba ich największa wada, ponieważ jeżeli zbyt szybko zaczniemy normalnie mrugać, to się ściera i gromadzi w zagłębieniu powieki, co niestety daje marny efekt finalnie. 
Ja nakładałam go patyczkiem do uszu ( nie maluję się na co dzień cieniami więc specjalne pędzelki mi nie są potrzebne), ale podobno specjalnym pędzelkiem z "włosia" lepiej się nakłada i szybciej schnie. Sprawdzę. 
Podsumowując:
Cienie fajne, ładny kolor po nałożeniu, ale długo schnie..
Czyli polecam cierpliwym :)
A jeżeli chce się mieć makijaż "na już" to nie będziecie zadowalających efektów - chyba, że uratuje go rzeczywiście owy pędzelek.    
Zapłaciłam za niego  niewiele, bo tylko 5zł więc tak na prawdę według mnie zakup udany!

Nie mam niestety zdjęcia makijażu, gdyż zabrakło mi czasu a dodatkowo wyleciało mi to z głowy :(

Cosy

Komentarze

  1. a długo się utrzymuje? ja miałam kilka cieni z h&m ale nigdy nie byłam z nich zadowolona i dałam sobie z nimi spokój

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go miałam długo - jak na mnie, ponieważ ma tłustą skórę :) - ok. 4-6h kolor utrzymywał się, później zaczął się gromadzić w zagłębieniu powieki. Ale mogło to też być spowodowane tym, że było mi gorąco, w sumie szalałam tej nocy. Jak dla mnie był ok, choć pierwszy raz używałam w ogóle cieniu w "kremie" :)\

      Pozdrawiam

      Wesołych świąt!

      Usuń
  2. nigdy nie miałam żadnych cieni z h&m...

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ile kosztowały?
    bardzo ciekawy blog! obserwujemy?:)
    pozdrawiam, ROXANNE:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam, że na modnej polce zbierasz obserwatorów, więc dołączyłam do nich i polubiłam na FB, liczę na rewanż i życzę udanego Sylwestra ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i na pewno się odwdzięczę! ;)
      Pozdrawiam i również udanego życzę!!:)

      Usuń
  5. jak to możliwe, że nie widziałam tego cienia? byłam w H&M przedwczoraj. ech trza będzie wrócić :)
    ściskam sylwestrowo!
    Lona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je kupiłam jakieś dwa tygodnie temu, więc może się już wyprzedały:(

      Udanej zabawy życzę!:)

      Usuń
  6. Cień bardzo fajny i nawet nie drogi. ;3
    Obserwujemy? ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog i ciekawe posty! :)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie - jeśli Ci się spodoba, to proszę, dodaj także do obserwowanych ;) !

    http://jesuismonika.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgodnie z forum na mp, dodalam do obserwowanych i licze na rewanż,pozdrawiam
    http://thirtiesinthecity.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wszystkim, oczywiście dodaję do obserwowanych i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie uzywałam nigdy cienia, ale dawno temu w HM były takie grube kredki do oczu - do dzisiaj nie moge odżałowac białej ze srebrnymi drobinkami

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty