MIX IV/XIII

Dawno nic nie było. Z braku czasu nie mogę nawet jednej sesji zrobić.. Więc zostaje telefon + aparat pod ręką = sweeto focie z rąsi :P
Niestety tak to obecnie wygląda, ale na szczęście od niedawna mam 24/h pod ręką "mojego fotografa", niestety tylko do końca maja, więc postanowiłam ją wykorzystać :)
Praca w (poniekąd) dwóch firmach, połączona ze studiami i blogiem wiąże się z brakiem czasu, dlatego częściej odstawiam bloga na bok.. Ale wydaje mi się, że ostatnio za dużo sypiam, więc tą godzinkę (ewentualnie 3) mogłabym poświęcić na notki, a jakiś wolniejszy dzień na zdjęcia. A więc czas ustalić ścisły plan, bo z tego "nieścisłego" nic dobrego nie wychodzi :)

A tak w ogóle to jak miewają się Wasze szafy?
Lekkie ubrania już na wierzchu? Bo pogoda Nas rozpieszcza i nie zamierza odpuścić..




























Chyba wszyscy kojarzą tego Pana... Szczególnie z kawałka "Trift Shop.. 
Cóż mi był znany już jakiś czas temu i przyznać muszę, że jest to miłość platoniczna z mojej strony.. Ale cóż, pocieszam się zdjęciami ;))
A Wy co sądzicie ja temat Macklemore'a?

Pics tumbrl

Cosy

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty