neon&bordo

Mimo, że wrzesień dopieszcza nas wysoką temperaturą, nieubłaganie zbliżamy się do końca wakacji.
Mam nadzieje, że macie co wspominać :)
Dla mnie lato było pełne zycia i barw i nie chciała bym tych soczystych i żywych kolorów odstawiać na bok. Dzięki nim będę zawsze "czuła" lato (swoją drogą polubiłam też neon), toteż postanowiłam połączyć chyba najbardziej pożądane kolory lata i jesieni.
Sądzicie, że jak mi to wyszło?

PS. Mało zdjęć i trochę może nie widać kolorów, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie :)







bluzka Zara
sweterek Top Secret
spodnie No name
buty H&M
torebka H&M
kolczyki H&M

Cosy.
 

Komentarze

  1. ja też polubiłam neonowe kolory
    PS dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do butów, to z tego co zauważyłam po komentarzach na fb (ktoś kiedyś wrzucił) nie spotkały się z wielkim zafascynowaniem, a ja też właśnie uważam, że są cudowne - taka miłoś od pierwszego zobaczenie w sklepie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. torebeczka świetna, a myśl o jesieni jeszcze wypieram:)
    i piękny tatuaż i fajny gif:)

    pozdrawiam

    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely look and love the tattoo! followed you in gfc, hope you will follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  5. łoł, ale tatuaż! :O
    śliczne buty!

    //znalazłam Cię na forum o wzajemnym obserwowaniu na modnejpolce - i zaczynam - obserwuję :)
    pozdrowienia <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty