Part of me

I wrzesień praktycznie za nami, ale temperatura nie spada.. I dobrze! Nadal można nosić się lekko!
Osobiście nie cierpię ubierania się na "cebulkę", ale jako, że jestem zmarźluch to często tak muszę, choć jako urodzona pierwszego dnia zimy powinnam lubić niskie temperatury, ale jednak zdecydowanie wolę gdy jest ciepło :)
Ale gadać o pogodzie nie będziemy, bo każdy widzi jak jest. Jak pisałam wcześniej zafascynował mnie jesienny trend "mundurowy", ale nie tylko, kolory są super, ale to też już mówiłam.
W niedziele byłam na Mydelniczkach Redbull'a - ciekawe pojazdy widziałam, muszę przyznać :))
Fajny pomysł i powiem szczerze, że sama chętnie bym taki pojazd skonstruowała! 
A niżej przedstawiam niedzielny look.

Ogółem to ostatnio jestem "zarobiona", pracuję po 12h i jedyne o czym marzę wracając do domu to paść na łóżko i z niego nie wychodzić przez tydzień, ale budzik niestety co dzień rano przywraca mnie do porządku i nakazuje wygrzebanie się spod cieplutkiej kołderki i wymarsz do pracy... Nie ma lekko, no cóż, ale trzeba sobie jakoś radzić. Kawa jest eliksirem szczęścia i mocy, ale podczas "kryzysów" to to szczęście przybiera niebezpieczny poziom... niekontrolowane i długotrwałe taki śmiechu, a w mojej pracy to niewskazane, ciężko czasem ze mną :)
A tym, którzy wytrzymują gratuluję! :)








Buty no name
Koszula SH
Sukienka SH
Legginsy no name

Cosy

Komentarze

  1. Aaa Natalia nie wiedziałam, że masz bloga! I to takiego (: i to tak dobrego, kurczę. Miło Cię czytać i witam Cię oczywiście. Z tego końca Marcelina c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo :)
      Bry, a no mam, mam, wzięłam się za niego, bo trochę kurzem "obrósł" :))
      PS. dziękuję:)

      Usuń
  2. swietny zestawik - podoba mi sie!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super set!Ciekawy blog:) Trafiłam tu z MP. Obserwuję i mam nadzieję, że mój blog również Cię zainteresuje i dodasz go do obserwowanych:) Zapraszam http://youlkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa! Buty są boskie! Obserwuję i będę zaglądać częściej!
    pozdrawiam Ann

    http://dreamvestido.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny deseń na tunice.


    Pozdrawiam!


    http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty