I need more time.

Jak już pisałam jakiś czas temu praca pochłania mój czas wolny i jak tylko wyszarpię trochę godzin z doby to staram się robić zdjęcia. Jak widać większość jest robiona na szybko i zazwyczaj wieczorem - po powrocie z pracy i przed wyjściem gdzieś. Oto wynik chwilowej przerwy w napiętym harmonogramie dnia.
Muszę tutaj od razu podziękować S, ponieważ bez niej nie było by fotek na "już" jak to jej powiedziałam. Dobrze mieć taką współlokatorkę :)

A teraz biorę się za pakowanie, ponieważ czeka mnie przeprowadzka.. Jak ja ich nie znoszę, za dużo mam rzeczy. Zdecydowanie :P
Ale przy dobrej muzyce pójdzie szybko (pakowanie) + piwo i pomoc znajomych :)

Sometimes i think that my day would have 30 hour.














Buty Tally Weijl
Koszula SH
Tunika NN
Bransoletka (jety) NN
Bransoletka (charmsy) Pandora
Bransoletka (złota) H&M
Kurtka NN - kupiona ponad 2 lata temu za 40zl! :))
Czapka NN

Miłego wieczoru!
Cosy.

Komentarze

  1. swietne zdjecia - masz cudna czape:))))) pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty genialne ;))
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia!
    Zostałaś nominowana do Libster Award. Szczegóły znajdziesz na moim blogu : http://www.red-rock-smail.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia i świetny blog!:)
    Zyczę powodzenia w przeprowadzce:))
    Zapraszam fashioours.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestawik. Fajny, na luzie, ekstra!
    Powodzenia w pakowaniu - jak ja nie lubię przeprowadzek, remontów i tym podobnych...

    PS. Może jesteś chętna na wzajemne obserwowanie? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo fajny blog ! Już obserwuję <3 :)
    Zajrzyj do mnie banned-beauty.blogspot.com
    (jestem nowa) ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Kozackie buty<3
    Obserwuje:) Zapraszam do mnie:
    http://lestylemadam.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz! super koszula i buty:)

    www.missdzejni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super. :))

    Obserwuje .

    http://autreee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz. lubię takie luźne stylizacje z przewagą brązu. szczególną uwagę przykuwają dodatki na ręce ;)
    http://funwithcurves.blogspot.com/ co prawda dopiero zaczynam ale będzie mi bardzo miło jeśli mnie odwiedzisz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, bardzo mi sie podoba, gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty