Liebster Award

Zostałam nominowana Liebster Award przez MGmylife! Dziękuję Bardzo, bardzo mi miło :)
Z tego co zdążyłam się zorientować to w ramach właśnie zabawy MGmylife wymyśliła pytania, na które muszę odpowiedzieć, ale nie jestem sama! Jest ze mną jeszcze 10 blogerek, które również muszą odpowiedzieć na te pytania, a następnie my zadajemy pytania wymyślone przez nas innym 11 blogerkom!

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania. Nominacja ta daje możliwość rozpowszechnienia blogów. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby nominującej Cię . Później Ty nominujesz 11 osób oraz zadajesz im 11 pytań wymyślonych przez Ciebie. Nie można nominować bloga, który Cię nominował. 


Pytania od MGmylife:

1) Skąd wziął się u Ciebie pomysł na bloga?
Ja po prostu kocham ubrania, gadżety, buty, torebki, paski, kapelusze, czapki.. Wszystko co kojarzy się z hasłem "w szafie", uwielbiam to co mam łączyć ze sobą w niepowtarzalne i wyrażające moją osobę stylizacje. Staram się to robić tanim kosztem i dlatego chciałam się tym podzielić z kimś :)

2) Opisz w kilku słowach swój styl.

Nie da się. Wystarczy? Jestem chodzącym mixem różnych styli. Zaczynając na glam rock a kończąc na hippie :)

3) Twój ulubiony kolor ubrań?

Tylko jeden? Będzie ciężko... mhm, ale niech będzie, że czerwony, chociaż lubię wszystkie kolory, a najbardziej te żywe :)

4) Które blogi modowe najczęściej oglądasz?

Kilka ich mam.. Na pewno PaniEkscelencja, MAFFASHION, JestemKasia, Alicepoint, JEMERCED, Mary-Kate Fashion, What Anna Wears?, Karina In Fashionland, MGmylife i wiele, wiele innych :)

5) Czy to Twój jedyny blog?

Tak

6) Czy masz jakieś inne Hobby poza prowadzeniem bloga?

Tak, fotografia, chociaż to wiąże się poniekąd z blogiem i bankowość.

7) Ulubiony gatunek muzyczny?

Brak. Słucham wszystkiego, po prostu dany kawałek do mnie trafia, albo nie :)

8)Wolisz jak w postach jest więcej zdjęć czy tekstu?

Zależy od charakteru posta, ale raczej preferuję zdjęcia, lubię patrzeć na ładnie zdjęcia :)

9) Kawa czy herbata?

Kawa

10) Twoje największe marzenie?

Nie mogę powiedzieć, bo się nie spełni. Ale podpowiem, że związane z aktorstwem i podróżowaniem :)

11) Jaki jest Twój największy sukces? 

Robię to co lubię - w pracy.


Pytania ode mnie:

1)Co spowodowało, że zdecydowałaś się na taką tematykę bloga?
2)Co sprawia Ci największą przyjemność w prowadzeniu bloda?
3)Czego masz najwięcej w szafie?
4)Lubisz gotować? Odpowiedź uzasadnij.
5)Masz już plany na wakacje? Jakie?
6)Ulubiona pora roku, dlaczego?
7)Czyj styl najbardziej Ci się podoba i dlaczego?
8)Ulubiona piosenka, uzasadnij.
9)Jaki kraj/miasto chciała byś zwiedzić najbardziej, dlaczego?
10)Najprzystojniejszy celebryta/aktor/wokalista/osoba znana Twoim zadniem.
11)Myślałaś kiedyś o tatuażu, lubisz je w ogóle?

Blogi, które nominuję:


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11





Cosy

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty