In life.

Hej, hej :)
Pogoda ostatnio nas nie rozpieszcza, ale wraz ze Ślivką udało nam się złapać kilka promieni słonecznych podczas sesji, którą to właśnie Ona robiła :)
Pogoda dopisała i zdjęcia - moim skromnym zdaniem - wyszły super :)
Mam nadzieję, że i Wam się będą podobać.

Na przechadzkę po mieście, kiedy to słońce dało o sobie znać wybrałam brązową mgiełkę, połączyłam ją z zwykłymi spodenkami jeans'owymi. Do tego dorzuciłam pomarańczowe koturny, które dodały "życia" całości. I co sądzicie? :)








 
 Pics: Ślivka

 

 bluzka - SH
spodenki - SH
buty - no name
torebka - New Yorker
okulary - no name

C.

Komentarze

  1. czym robisz niebieskie końcówki? są zajebiste!!! =]

    OdpowiedzUsuń
  2. końcówki wyszły zajebiście;) ja pewnie jak zapuszczę włosy to sobie zrobię jakieś ogniste:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i dziękuję za miłą współpracę;) mam nadzieję, że resztę jej wyników ujawnisz niebawem!
    pozdrooooo

    OdpowiedzUsuń
  4. mega masz te końcówki! zestaw super, zakochałam się w koturnach i zegarku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupilam specjalna farbke na rockmetalshop.pl :-)
      Sa rozne kolory :-)

      Usuń
  5. Świetnie wyglądasz ! mogę zapytać jak umieściłaś na blogu zakładkę ze swoimi zdjęciami na modnej polce :P ja już próbowałam wszystkiego i ciągle mi się to nie udaje ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na głównej stronie MP w prawym dolnym rogu "widżety na bloga", klikasz to i wybierasz wersję "wyglądy", następnie ustawiasz sobie jak chcesz, aby wyglądała Twoja zakładka:) Potem kopiujesz cały kod, który jest podany. Wklejasz go na bloga - wybierasz układ w blogerze i dodajesz HTML/JavaScript, tam wklejasz cały kod i powinno śmigać:) Pamiętaj pozatwierdzać zmiany:)

      Usuń
  6. fajna letnia stylizacja, super szorty! pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz piękne ombree <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty