Guess who's back

Powroty są ciężkie. Ale jeszcze cięższe jest życie ze świadomością, że zostawiłam coś, co dawało mi radość. Dlatego oto jestem! Wracam z nowymi pomysłami i rozszerzoną tematyką postów. Teraz będę skupiać się na tym, co fascynuje mnie najbardziej, czyli moda, życie, podróże i jedzenie!

Już w przyszłym tygodniu pojawią się mega posty z podróży na Bali. 
Pierwszy dotyczyć będzie samej organizacji:
  • loty,
  • noclegi,
  • ubezpieczenie,
  • jak zorganizować cały wyjazd.




A drugi pobytu:
  • co zobaczyć,
  • ile czasu warto poświęcić na podróż,
  • jak podróżować,
  • jedzenie,
  • pamiątki,
  • ludzie.



Przygotujcie się na solidną dawkę informacji oraz zdjęć, a powyżej mały przedsmak.



Po więcej mnie i mojego życia zapraszam na instagram i facebook ❤️



Komentarze

Popularne posty