No title.

Dawno tu nic się nie działo, więc czas coś zmienić. Ale szalała nie będę za bardzo, dodam tylko nowy post :))
Dużo się u mnie ostatnio dzieje, zmieniłam pracę tzw. "awans", sesja nadchodzi wielkimi krokami, więc się uczę i tak na prawdę ostatnie weekendy upłynęły pod znakiem imprez, a to urodziny, a to sylwester, to znowu wieczór panieński, który organizowałam jako świadkowa, później weselem a za tydzień kolejne. Także rok zaczęłam intensywnie, aż się boję co będzie dalej, ale nie narzekam! :))
Kilka skrótów z ostatnich dni, czyli co udało się uchwycić :)

Trochę ubrań, paznokci, trochę beki, a żeby za poważ nie nie było :)))














Cosy.

Komentarze

  1. świetne zdjęcia! pierwsze i drugie cudo, fajnie Ci w takiej fryzurze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie pokręcone włosy :d zazdroszczę!:D

    pozdr i zappraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękne włosy :)
    z przyjemnością dołączę do grona Twoich obserwatorów, zapraszam do mnie na "pooglądanie" bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia, bardzo ładnie wyszłaś. Mam taki sam naszyjnik, jak ten w stylizacji z koszulą, która swoją droga należy do typu moich ulubionych:)))

    Dółączyłam do obserwujących i zapraszam do mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie ma czego :)
      Jedyny ich atut to szybko rosną, a ogółem się puszą i elektryzują do tego są cienkie :)
      Ale dziękuję :))

      Usuń
  6. Boski look ;)
    xoxo

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Na lokówkę z grubym wałkiem i dużą ilością lakieru - czasem dodaję też piankę żeby "usztywnić" loki :)
      Tak na prawdę mam włosy podatne na skręcanie, więc długo trzymać nie musiałam, ale za to szybko się prostują, bo są ciężkie :(
      Mogę wrzucić filmik jak kręcę włosy jeśli chcesz/chcecie :)

      Usuń
  8. Jesteś śliczna! Fajny zestaw:) Obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Lanę Del Rey, piękna piosenka ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty