I love shopping

Dawno nie pisałam, oj dawno.
Ale to głównie z braku czasu. Obiecywałam poprawę, obiecywałam, ale widzę, że będzie ciężko. Szczególnie w okresie wakacyjnym. Jako, że pracuję chcę maksymalnie wykorzystać czas wolny jaki mam pomiędzy pracą :)
Ale oto wrzucam kilka fotek moich ostatnich nabytków.


bluzka Terranowa



neonowa z koronką Zara



kamizelka SH


buty deichmann


mgiełka Zara

To jeszcze nie wszystko, resztą pochwalę się później :))

Uwielbiam kupować ubrania, biżuterię, buty, torebki... Ach mogła bym mieć mieszkanie specjalnie dla moich ubrań.. Przestają się mieścić w szafie :(
Planowałam kupić nową.. Ale widzę, że to już nie plan, a przymus, ponieważ nie wiem jak ja się zmieszczę ze wszystkim, a nie mam zamiaru niczego wyrzucać! O nie :))
A jak tam Wasze szafy się mają?


Komentarze

  1. ojej, ja też od dawna zbieram się do kupna nowej szafy, bo z tej już połowa rzeczy się wysypuję. widzę, że mamy ten sam problem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. neonowa z koronką i buty - rewelacja!
    pozdrawiam i zapraszam :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  3. udane zakupy! też chcę nową szafę ...!

    OdpowiedzUsuń
  4. o fantastyczne zakupy!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki, ale najfantastyczniejszym zakupem będzie nowa szafaaaa :))

    OdpowiedzUsuń
  6. trudno mi wymienić po kolei, które zapachy są najładniejsze. wszystkie są nieziemskie :) powiedziałabym, że najmniej podoba mi się śliwka z frezją :) może na przód wyrywa się bawełna z lilią. reszta jest na równi :)
    pozdrawiam!
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty