My little summer paradise

Każdy chciałby mieć miejsce gdzie mógłby poczuć odrobinę spokoju :)
Ja mam taki jeden cudowny zakątek do którego uwielbiam wracać nie tylko wspomnieniami..
Miejsce z czasów dzieciństwa, pamiętam jak lubiłam poznawać każdy nowy zakamarek nadwiślańskiej "dżungli". Kiedyś znikałam tam na całe dnie, a mama krzyczała, że jeszcze mi się coś stanie. Pamiętam to jak dziś. Niby zwykłe miejsce, a jednak ma w sobie tyle magii. Spokój i cisza. Sam na sam z samą sobą. Coś fantastycznego. Spędzałam każde wakacje na tych plażach, bawiłam się wśród zarośli, tworząc "bazy". Nawet dziś mam ochotę przedzierać się przez te zarośla i udawać odkrywcę zaginionych krain. Jakże cudownie było mieć te siedem lat. Dziś wydaje mi się, że to było wieki temu, ale to miejsce nadal pozostaje niezmienne, jakby czas tam nie istniał. Za każdym razem kiedy tam jestem czuję się jak mała dziewczynka, ciekawa świata i spragniona przygód. Jakbym przenosiła się w czasie, czasami myślę, że jest to swego rodzaju mój prywatny wehikuł czasu. Zapominam o wszystkich problem, o całym świecie, jest tylko dżungla i ja, a czas staje w miejscu.




Dress cache cache


like on facebook


Komentarze

  1. hah, mnie nadwiślańskie chaszcze kojarzą się głównie z opalaniem podczas wagarów ;d
    śliczne masz te piegi.

    http://sufferignorance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne widoczki ... fajny letni wpis:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna dziewczyna! cudowny, wakacyjny klimat :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo wakacyjne zdjecia!
    follow? tusenskonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna, letnia sukieneczka! :) Bardzo dziewczęca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog. !
    + Zapraszam do obserwowania i komentowania :

    http://niusiaa.blogspot.com/ ; )

    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję i na pewno wpadnę nie raz :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing dress and amazing photos :)
    Stop by sometimes and if you like
    follow me, I'll definitely follow back :)

    http://dare2wear.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj nie powinno się tak porównywać :) każdy ma inny styl :))

    OdpowiedzUsuń
  10. miejsce ma urok! :)

    http://being-brainwashed.blogspot.com

    http://being-brainwashed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! :) Jestem zachwycona blogiem
    zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam ta piosenkę!
    ładna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam Twoją urodę, śliczna jesteś! :*
    + obserwujemy? i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi :)
      Oczywiście, że obserwujemy! ;))

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty