mix 27|08

Jesień tego roku zapowiada się fantastycznie, nie tylko w naturze, ale i w trendach.
Wiem, wiem, że już to wszędzie było, każdy już to miał, ale to zapewne dlatego, że kolekcje znanych domów mody są na prawdę niesamowite!
Osobiście jestem oczarowana kolorami: ciemna zieleń, wręcz "zgniła" i granat w różnych odcieniach - to jest to! Do tego delikatne beże. Ach i nie zapominajmy o fantastycznym pomarańczu! Wiedziałam, że ten kolor ma coś w sobie i proszę, jaka miła niespodzianka :))
 Tyle tego wszystkiego, że nie wiadomo na co patrzeć! Muszę przyznać, że pierwszy raz mam problem stwierdzić co jest lepsze w tym sezonie :)




































Cosy.

Komentarze

  1. Bardzo fajne zdjęcia, mają swój klimacik :) Zapraszam na mojego nowego bloga ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brąz i rudy niekoniecznie, ale zieleń w kolorze mchu i burgund bardzo mnie kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przedstawiłaś bardzo fajne propozycje na jesień, świetnie, ze nie ograniczałaś tematu.
    ***
    Zapraszam do mnie, jestem projektantką mody i prowadzę blog o swojej pasji. Będzie mi miło jak mnie odwiedzisz, zaobserwujesz to również się odwdzięczę
    http://www.zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. a co to za kolorek ciemna cieleń?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe, dzięki za zwrócenie uwagi :))
      pisane na szybko, ale fakt nic nie usprawiedliwia gapiostwa! :)
      dziękuję:)

      Usuń
  5. Butki z pierwszego zdjęcia wyglądają baaardzo ciekawie ;-)

    Pozdrawiam i obserwuję!
    Mogę liczyć na rewanż? ;-)

    http://eny-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe inspiracje ! ;)

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty