DIY shorty

Ostatnio będąc w SH szukałam spodni do obcięcia oraz potraktowania ich wybielaczem ;)
I znalazłam! Oto one :
Jak je robiłam?
Obcięłam nogawki, następnie pomoczyłam je 1h w Domestosie ;)
Były zwykłe, długie i szczerze mówiąc brzydkie, ale po obcięciu oraz odbarwieniu są fajne. :)



A tak się prezentują na chwilę obecną:








PICS by Sisi (klik)

Mam jeszcze zamiar dodać do nich ćwieki ;)

Bluzka - New Look
Koszula - New Look
Trampki - H&M
Shorty - DIY
Zegarek - nabyty u Zegarmistrza :)

I co sądzicie o spodenkach? Udały się? :)

C.

Komentarze

  1. szorty świetnie Ci wyszły :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)
    Cieszę się, że się podobają ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, bardzo fajne spodenki! Niedługo tez planuję pobawić się ze spodniami z sh i wyczarować jakieś szorty, mam nadzieję, że będą wyglądały tak fajnie jak Twoje! :) Poza tym świetne zdjęcia, najbardziej podoba mi się 4 od końca! :)

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Szorty świetne ;)

    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. i takie kombinowanie jest najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne szorciki, zajebisty mają kolor. Dzięki temu, że były jasne, ten efekt ombre nie jest taki nachalny i wygląda schludnie i subtelnie. ogólnie outfit spoko:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki, dzięki :))
    Też uważam właśnie, że przerabianie różnych rzeczy daje dużo i zabawy i korzyści :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I wyszło genialnie, ja też dużo kombinuje i mam z tego wielką frajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. spodenki wyszły genialnie! masz oryginalną urodę, nadajesz się na modelkę ;) obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny pomysł z tymi szortami :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądają rewelacyjnie!!!
    mała zmiana i zupeł nie inna rzecz! :D
    bardzo mi się podobają :)

    ps. dodaje do obserwowanych i będzie mi bardzo miło jeśli tez mnie dodasz ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      Cieszę się, że się Wam podobają! :]
      Oczywiście dodaję :)

      Usuń
  12. Swietnie wyszly. Zainspirowalas mnie do pokombinowania:)
    Obserwuje i zapraszam do mnie:)

    http://joannas-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty