"It's my life. It's now or never.."


Ta piosenka jest moim osobistym "motywatorem" do działania. Dokładnie nasze życie leży w naszych rękach. I tylko od nas zależy jak ono będzie wyglądało. Jeżeli nigdy nie spróbujesz, nie masz szansy wygrać. Pamiętaj! :))

Jeżeli czegoś bardzo się pragnie należy dążyć w kierunku tego, nigdy się nie poddawać. Wiele prób przed nami, ale czy na starość nie będzie to piękne, kiedy siądziemy w fotelu i pomyślimy - "Zrobiłem wszystko co chciałem zrobić. Żyłem tak jak chciałem, nie żałuje niczego. Mam cudowne wspomnienia."
Jak dla mnie. Bezcenne.. :))


Poniżej kolejny look;)
Lekko drapieżnie, totalnie na lajcie!











PICS by Sisi (klik)

Shorty - DIY
Bluzka - bazarek ;)
Buty - no name 
Bransoletka - H&M 
Koszula - Stradivarius

Have a nice day!
C.

Komentarze

  1. fantastyczne zdjęcia ! ;)
    obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah na wesoło i pozytwynie, obserwuję też :)XOXO

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny masz blog wiesz?:)) Na pewno tu będę częśniej zagladać :D !
    PS.Obserwujemy?:)Buziaki:*:*:*!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny luźny zestaw z pazurem :) podobają mi się takie żywiołowe zdjęcia.

    dodaje do obserwowanych poprzez akcje na MP ;) pozdrawiam! i z przyjemnością będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna koszulka, zegarek i buty, uwielbiam takie rockowe zestawy :D zaczynam właśnie obserwować Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, dziękuje, dziękuję :))

    Zapraszam Was częściej :]

    OdpowiedzUsuń
  7. bombowe zdjęcia ! :O
    www.halfwaytostars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty