Majówka - czuć już lato!

Pogoda jest cudowna. Już czuć lato w powietrzu!
Majówka się udała a teraz..
MATURO NADCHODZĘ!!! 
Patrząc za okno mam ochotę rzucić wszystkie książki w kąt i wyjść na spacer, ale niestety, trzeba się uczyć...

Relacjonując - język polski z piątku nie był trudny, przynajmniej według mnie;) Tematy na wypracowanie były w miarę proste - dałam radę, zobaczymy jak przełoży się to na wyniki ;)

Dziś przedstawiam Wam majówkowy działkowy look, totalnie na luzie.




  Bluzka z serii DIY - odcięty "firankowy" przód oraz porozcinane plecy.
Jak się Wam podoba?;)






PICS by Sisi (klik)

Bluzka - New Look 
Spodenki - kupione kiedyś, chyba na jakimś bazarku
Bransoletki - piórko H&M, przeplatana Rossman
Okulary - sklepik w podziemiach centrum "Golden Rose"
Pierścionki - H&M, srebny z cyrkonią prezent od mamy 
Kapelusz - w spadku po babci Sisi:)

Have a nice day! 
C. 

Komentarze

  1. Najbardziej podoba mi się Kapelusz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, powiem szczerze, że sama oszalałam na punkcie kapelusza :)
    A tatuaż pewnie wrzucę kiedyś w całej okazałości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwujemy ? :)
    Ladnie tuu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne zdjęcia! wyglądasz super:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie i do wspólnej obserwacji:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, POWODZENIA NA MATURCE! Bardzo fajne zdjęcia, Twój look mi się podoba, najbardziej oczywiście kapelusz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję! :P
      Mam nadzieję, że jednak zdam wszystko :)

      Usuń
  6. super kapelusz ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszulka, kapelusz, tatuaż REWELACJA!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty