Uderzenia w second-hand'y

Second-handy... Jedni kochają, inni nienawidzą. A co takiego mają w sobie naprawdę?
Warto zwracać na nie uwagę, zajrzeć chociażby na chwilę .. i być może pozostać na dłużej :)
W życiu spotkałam się z wieloma opiniami na temat tzw. ciucholandów, że śmiało stwierdzić, iż albo je KOCHASZ albo NIENAWIDZISZ. Kwestia podejścia moim zdaniem.
Tak naprawdę można w nich znaleźć niesamowite "perełki", których zazdrościć Nam będzie niejedna osoba, a przede wszystkim mamy pewność, że są to pojedyncze sztuki.  Nie są one jak bluzki czy torebki z typowych sieciówek, gdzie w przypadku Warszawy - chodzi w nich połowa osób. Niestety ludzie "śledzą" trendy, wiedzą co będzie na topie, bądź jest i tego chcą. Sieciówki wychodzą naprzeciw oczekiwaniom zwykłych ludzi i udostępniają tą sezonową modę na szeroką skalę. Co widać oczywiście na ulicach.
Wracając do second-handów - dla mnie są niesamowite! 
Kiedy coś kupuje, tudzież "wygrzebuje" gdzieś z "czeluści" sklepowej, wiem, że to będzie unikat :) Nie zdarzyło mi się jeszcze spotkać na ulicy osoby, która miałaby taką samą rzecz jak ja. I to właśnie jest rewelacyjne! Kupując taką rzecz masz pewność, że będzie wyjątkowa. Kiedyś nawet gdzieś wyczytałam, że takie rzeczy "mają duszę", przyznam, że trafne stwierdzenie. Trzeba to po prostu "poczuć" .
Fakt niektóre sklepy odstraszają same w sobie, ale są i takie do których wchodzi się z przyjemnością. Tym bardziej po udanych zakupach wraca się z jeszcze większym "smile" na buzi :). Osobiście uwielbiam "ciucholandy", robisz duże zakupy za niską cenę.
Zachęcam gorąco wszystkich, aby choć raz spróbowali! Wejdźcie do nich z pozytywnym nastawieniem, wtedy na pewno się przekonacie :)

Tutaj wrzucam adresy ulubionych "ciuszków", które sama niedawno odwiedziłam i nie żałuje :)
Wszystkie znajdują się wzdłuż ul. Grójeckiej, ponieważ są w mojej okolicy :P
Szmizjerka - Grójecka 72
Tanie ubranie - Grójecka 68
Odzież na wagę - Grójecka 81/87 (chyba grójecka)
Centrum taniej odzieży - Grójecka 79

Teraz czas na kilka fotek z ostatnich wojaży w "ciucholach"! :D



Ta sukienka jest do kostek :)


Pics: Me


Komentarze

  1. heh, dzisiaj robiłam po nich rajd ;) dokładnie tych, które wymieniłaś ;P też polecam, szczególnie ten 81/87!! faworyt <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go lubię, mają tam fajne buty i sukienki :)

      Usuń
    2. no sukienki są mega! ;) ale ostatnio chodzę na dział męski i poluje na koszulki z fajnymi motywami, nadrukami itp. Też całkiem niezły wybór, na pewno fajniejsze niż te damskie:P

      Usuń
    3. racja, ostatnio jak byłam, to zerknąłem na nie i powiem, że też mi wpadły w oko :)

      Usuń
  2. ładne rzeczy upolowałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. znalazłaś spodnie w sh? wow, jak Ci się to udało? :) ja też lubię chodzić do sh, ale rzadko mi się zdarza upolować coś ładnego.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Rzadko to się zdarza, ale znalazłam :)
      A raczej z pomocą S., ale są. I są bardzo fajne - rurki H&M :)
      Cóż nie ma to jak dwie pary oczu ;>

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dodałam!:)
      Masz MEEEGA biała koronkową bluzkę!!!<3

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty