Close your eyes

Stwierdziłam ostatnio, że muszę trochę "wylajtować" ponieważ ostatnimi czasy jakoś żyję w stresie. Niby "nic" nie robię, a czasu nie mam na ogarnięcie bloga i wszystkiego dookoła. Muszę ogarnąć ;)
Mam mocne postanowienie poprawy! Postaram się być na bieżąco ze wszystkim i mam nadzieję, że mi się to uda.
Lipiec już prawie za nami, czyli połowa wakacji "z głowy"
Jak Wam minęły?
Ja co weekend jeżdżę do mamy na wieś i bardzo się z tego powodu cieszę :)

A teraz przedstawiam wam leeki look na spotkanie rodzinne :)







Koszula cache cache
Jeans'y No name
Naszyjnik Pepko


Zdjęcia może nie są najlepsze, ale mam nadzieję, że widać wszystko :))

Komentarze

  1. piękny naszyjnik- buty już dawno ukochałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie brakowało mi jakiegoś małego drobiazgu, który by się "odnosił" do tych butów.. Ale udało mi się upolować naszyjnik, a że już dawno planowałam coś takiego kupić, to "upiekłam dwie pieczenie na jednym ogniu" :))

      Usuń
  2. mi sie ta bluzeczka bardzo spodobala:)

    OdpowiedzUsuń
  3. In love with shoes & necklace!
    Great outfit!

    Xoxo
    http://fashionismyonlydrug.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham pepco! Właśnie wybieram się tam na zakupy :-)Bardzo fajna stylizacja, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w Pepco byłam pierwszy raz jakoś niedawno, ale też bardzo polubiłam ten sklep :))

      Usuń
  5. fajny zegarek ;)
    WPADAJ DO MNIE WYGRAĆ SUKIENKĘ! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty