ombre hair - całość & mix weekend

Hej,
na Waszą prośbę wrzucam zdjęcia, na których choć trochę widać włosy :)
Kolor już się prawie zmył i pewnie jakoś w tym tygodniu je poprawie, także na pewno wrzucę jeszcze świeżą dawkę fotek :)
Wrzucam też mix weekendowy. Weekend był cudowny, wreszcie odetchnęłam i przez chwilę było na prawdę beztrosko :)
Spędziłam super piątkowy wieczór z tatą, sobotni ranek z przyjaciółką, której dawno nie widziałam, a popołudnie z kolejną przyjaciółką, której w sumie nie widziałam jeszcze dłużej niż poprzedniej :)
Byłam na Jej "grillu oczkowym" - stara dupa :)
Widziałam się też trochę z mamą i babcią, a więc "obskoczyłam" wszystkich, których chciałam. No, w sumie nie do końca, ponieważ nie odwiedziłam wujka :(
Ale odbije to następnym razem :)









Dobrze widać? ;)
Mam nadzieje, że o to Wam chodziło :)

Komentarze

  1. pierwsze zdjęcie genialne =]

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze zdjęcie super! ciekawe to Twoje ombre.

    zapraszam do mnie: http://madelainet.blogspot.com

    dodaję blog i proszę o to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak pierwsze zdjęcie bardzo klimatyczne a włosy suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, dzięki :)
    Ciesze się, że się podoba! Chciałam mieć "klimatyczne" zdjęcia w samochodzie, jedno mam. Czas na całą sesje ;))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty