Euphoria

Hej, hej :)
Weekend zaliczam do udanych, odpoczęłam trochę :)
Nareszcie!
Chyba częściej będę sobie robiła takie wypady do domu. Pełen relaks, to jest to!
A dziś przedstawiam wam look na chłodniejsze dni :)












Bluzka SH
Sweterek SH
Spodnie No name
Buty No name
Zegarek Bijou Brigitte
Okulary No name
Bransoletka i pierścionek ( z dużym oczkiem) H&M


Muszę Wam powiedzieć, że ostatnio zakochałam się w pomarańczowym, po prostu strasznie podoba mi się ten kolor, jest wyrazisty, a ja to lubię :)

I co sądzicie? :)

Komentarze

  1. Wyraziste kolory również Ci służą :) Tatuaż cudowny.... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz pięknie, bizuteria jestem zachwycona tak samo jak koturnami :) mają piekny kolor :) świetne legginsy!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow !!!

    fajny look

    podoba mi się ten pomarańcz :)

    piękne buciki !!


    Pozdrawiam serdecznie


    Marcelka Fashion BLOG



    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo bardzo bardzo fajne buty :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  5. zegarek >3
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastycznie pod względem kolorów ich rozmieszczania na ciuchach - dodatki piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny outfit, wyglądasz bardzo ładnie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Great pictures! Love your outfit! I follow you now! Would you like to follow me back?
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty