Mix inspiration

Mały mixik z braku czasu, ale obiecuje już niebawem będą stylizacje ;)

Jestem ostatnio strasznie "wypruta" czuję się strasznie, mam zły humor i tylko nawarstwia się problem na problemie.. Ale cóż uroki dorosłego życia. Jak się jest za dobrym to się później dostaje po dupie. Ludzie są strasznie niewdzięczni i dziwni, nie rozumiem ich postępowania. Każdy patrzy tylko na własne "cztery litery"... Znaleźć dziś "prawdziwego" człowieka jest ciężko. Większość z ludzi jest już prawie "zaprogramowana" na bycie obojętnymi, przeraża mnie ten brak reakcji w wielu sytuacjach.
Brak "bycia człowiekiem dla drugiego człowieka", brak wdzięczności za pomoc, uprzejmości, życzliwości. Ludzie szufladkują ludzi i naklejają im kartki na czoło nie pozwalając wychodzić poza "ścianki" tych "szufladek".
Co się z nami stało?
Ludzie obudźmy się, rozmawiajmy, nie bójmy się mówić. O sobie, problemach, tym co nas rani bądź cieszy.
O życiu, przecież każdy jakieś ma .. :)










































Komentarze

  1. pierwszy zestaw bransoletek najlepszy :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze napisane! jak się jest za dobrym, to sie później dostaje po dupie. Święta prawda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no niestety, ale trzeba być dobrym :)
      Każdy gest do nas wraca - tak uważam :))

      Usuń
  3. marzy mi się taka marynarka chanelka!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne i zjawiskowe inspiracje i te niebieskie włosy ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak pokochałam kolory na włosach i motyw indiański :)

    OdpowiedzUsuń
  6. inspiracje są boskie ;) zapraszam do mnie
    http://jagodowo-jagodowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mega dobre inspiracje:D uwielbiam je ogladac:D

    OdpowiedzUsuń
  8. boskie te inspiracje! :) wszystkie mi się podobają :) obserwuję i zapraszam do mnie: www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne ispiracje, az mam ochote zrzucic kilka kilo, kupic ladny kostium kompielowy i polechac do californi !
    A co do notki, tez przechodzilam ostatnio przez pieklo dzieki mojej 'przyjaciolce' ale teraz sa wakcje i zamierzam bys niesamowicie szczesliwa i nie dbac o innych, polecam to wszystkim ! :)
    M x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie warto dbać o opinie innych, szczególnie tych, którzy są nam obcy. Ale o innych dbać warto :)

      Usuń
  10. strasznie mi sie podobaja twoje inspiracje, zwlaszcza 5.
    swietny blog, ogladalam pare stron. strasznie mi sie podoba.
    zapraszam do mnie :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    X

    OdpowiedzUsuń
  11. Airmaxy na 8 zdjęciu są super ;d i bransoletka z Łapaczem snów, gdzieś przy końcu też świetna! ogólnie ciekawe zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. te niebieskie włosy są genialne OO

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne inspiracje ;)

    http://sufferignorance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog! Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty