Crawling in the dark

Ach! Ależ czasami to wszystko leci na łeb! Strasznie mnie wkurza kiedy rzeczy "zaplanowane" nie nadają się do realizacji z błahych powodów... Wrr.
No ale cóż, takie życie, trzeba zacisnąć zęby i przeć do przodu mając nadzieje na realizacje ich w późniejszym czasie. Najważniejsze to się nie poddawać :)
A tak w ogóle to miałam zamiar coś w sobie zmienić. Nie wiem jeszcze co, ale mam ochotę na jakąś "miłą" zmianę.. Może kolor włosów albo fryzura.. Nie wiem, muszę się nad tym zastanowić. :)
Macie jakieś pomysły? :)

A poniżej outfit do pracy, na spacer, spotkanie w kawiarni z koleżanką.



Buty No name
Naszyjnik Rossmann
Spodnie No name
Bluzka SH
Sweterek SH
Kurtka SH
 Kolczyki Rossmann
Torebka No name



Komentarze

  1. i like your outfit! it's casual, but so stylish! :)

    <3, Mimi
    http://whatmimiwrites.blogspot.com/
    Twisted Orchid Giveaway -- Win any bag of your choice! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kurteczka - super kolorek i te dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super stroj - fajna ta kurteczka - moze kolorek sobie przyciemnij??? no nie wiem ... poradz sie fryzjera moze cos doradzi.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kompletnie nie mam pojęcia, myślałam, żeby sobie ombre zrobić z ciemniejszymi końcówkami :]

      Usuń
  4. wspaniałe połączenie! świetne buty!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty